Vellykket loppemarked! – Fredrikstad

Vellykket loppemarked!

Paralellt med alt det sportslige arbeidet som foregår i klubben om dagen, jobber Økonomiutvalget hardt med å skaffe klubben inntekter.

Gjengen på bildet over er bare noen av de viktige medspillerne som i helgen bidro sterkt til å gjennomføre et vellykket loppemarked.

Leder for klubbens økonomiutvalg, Ulf Berg hadde ledet den store gjengen, og kunne søndag ettermiddag fastslå at arrangementet hadde fungert perfekt, og at inntektene var i tråd med forventet. Ulf er allerede igang med planlegging av neste, og ber om nye lopper til neste arrangement!

Bjørn, som også sto på fra morgen til kveld, var også meget fornøyd med helgens loppemarked.

Begge retter også en stor takk til mange av våre flotte juniorjenter som stilte opp på loppemarkedet.  Noen av våre andre juniorer har spilt regional turnering i helgen, og her ble det tap i finalen(Reg Øst)  for Reg Vest. Flott innsats uansett!

Men tilbake til loppemarkedet. Det rettes en stor takk til alle som bidro til den vellykkede helgens loppemarked. De som handlet, alle som har bidratt med varer og tjenester, og selvsagt den trofaste flotte arrangements gjengen! Her er det åpent for flere av våre støttespillere!  Ta kontakt og bli med da vel!  Trivelige, blide og hyggelige mennesker, med mange morsomme replikker!