Håndballskole fulltegnet – Fredrikstad

Håndballskole fulltegnet

Etter fantastisk respons er nå håndballskolen fulltegnet, så det vil ikke være mulig å melde på flere.

Vi ønsker alle som har meldt deg på velkommen til samling! Vi i FBKgleder oss!

Fredrikstad Ballklubb arrangerer håndballskole i høstferien 2013

Fortsetter med populær Håndballskole

FBK gjentar suksessen fra sist, og stiller opp med klubbens trenere, spillerutviklere og spillere fra J16, J18 og A-lag. Denne gangen vil FBK arrangere håndballskole i egen regi og erfaringene vi har fra tidligere høst- og vinterferier gjør at kvaliteten på håndballskolen blir bedre og bedre for hver gang.

Dette er Håndballskolen

Håndballskolen er et tilbud til alle, enten du allerede spiller håndball eller har lyst til å prøve for første gang. Det vil bli delt inn i grupper etter alder og hvor mye man kan om håndball.

Håndballskolen arrangeres i Kongstenhallen mandag 30 september, tirsdag 1 oktober og onsdag 2 oktober fra kl 09.00 til 15.00.

Prisen for å delta er satt til kr 600,-. Det vil bli servert lunsj hver dag, men det kan være lurt å ha med drikke og noe frukt til mellommåltid. Dessuten får du T-skjorte med trykk, drikkeflaske og ball.

For å melde deg på gjør du som følger:

• Send e-post til hanne-braaten@hotmail.com med: navn, adresse, kontakttelefonnummer til mamma eller pappa, e-post, fødselsdato, T-skjorte størrelse
  • Betal inn kr 600 på konto 1105 26 84910 merket «håndballskole + deltager navn»
  • Påmeldingsfrist er 25 september

Velkommen til Håndballskole i Kongstenhallen i høstferien!