Gjensidige Håndballskole i Vinterferien – Fredrikstad

Gjensidige Håndballskole i Vinterferien

Igjen gjennomføres Gjensidige håndballskole i regi av Fredrikstad Ballklubb.

Som vanlig er Kongstenhallen arena for håndballskolen.

Arrangementet ble fulltegnet i løpet av kort tid og vi gleder oss til å ta i mot alle som skal delta som er i alderen 7 – 13 år.

Oppstart er mandag 20 februar og avsluttes onsdag 22 februar, hver dag fra 09.00 til 15.00.

Det blir gjennomført TO økter hver dag.

Du får servert lunsj hver dag, men det kan være lurt å ha med seg drikke og noe frukt som mellommåltid.

Vi gleder oss til å se deg og du kan glede deg til mye morro samtidig som det blir utdelt drikkeflaske, refleksvest, T-skjorte og egen håndball.

Landslagstrener for damelandslaget, Thorir Hergeirsson anbefaler håndballskolen:

”Håndball er verdens beste sport. Derfor er jeg kjempeglad for at vår trofaste støttespiller gjennom mer enn 15 år, Gjensidige, er med oss og arrangerer håndballskoler. Nå som både dame- og herrehåndballen i Norge er i verdenstoppen og jentene har ferske OL- og EM-gull å være stolte av, er det viktig å tenke rekruttering av fremtidens spillere.
Men Gjensidige Håndballskole skal først og fremst være en morsom opplevelse for barn og unge. På håndballskolen blir det lek og moro med ball, konkurranser og godt felleskap. Dessuten vil deltagerne møte nye venner de kan ha glede av i tiden fremover. Vi håper også at mange får lyst til å fortsette med denne flotte idretten”.

God vinterferie – på håndballbanen!

Hilsen Thorir»